.... der Wahnsinn gehd weida, weil da Franke koa Ruah gibt ....
Mittlerweile hab ich ja richtig Spaß an der völligen Zweckentfremdung unserer Weißwiaschd.
Deshalb die neuste Perversion hier auf dieser Seite ...
Als erstes kauf ma uns keinen, sondern batzen den Obatztn soiba zam. Der Gorgonzola ist Part des Geheimrezeptes meiner Mama und somit nicht verhandelbar. Deshalb bestenfalls diskutierbar, wenn jemand meint, es besser zu können ...
Dann motsch ma des Hackfleisch zam und legns Wammerlnetz aus
Drauf kommen entkleidete Weißwiaschd
Do drauf da Obatzde
Dazua kimmt a boarischer Krautsalod.
Keine Ahnung was das allseits beschriebene bayrisch Kraut sein soll. Meine Ex aus der Dederä hatte auch diesen Sprachfehler und die völlige Fehleinschätzung zur Lage des Krautsalats. Da wird mitnichten was geraspelt oder roh gegessen. A Krautsalod werd genauso gmacht, wia do:
Aufgschnittn
A Wammerl dazua
Des Kraut ganz kurz blanchiert
In'd Schüssl neikippt
Und as Wammerl obrodn. Das darf ruhig ein bissl fetter sein weil das mit dem warmen Öl, Zwiebel und Kümmel übers Kraut kommt.
Des ganze nacha mit Essig, Öl, Soiz und Pfeffa obgschmeckt
So und ned andas schaut a boarischa Krautsalod aus
Dawei kriagt da Hund no sei Fleischi und i mei Suppn
Zur bestn Weißwuaschdtemperatur is dann a des Wahnsinnsgerät fertig
Leida is a wengal aufplatzt, is aba no ganga
An Guadn nach Franken zum Schosch nüba ....
Mittlerweile hab ich ja richtig Spaß an der völligen Zweckentfremdung unserer Weißwiaschd.
Deshalb die neuste Perversion hier auf dieser Seite ...
Als erstes kauf ma uns keinen, sondern batzen den Obatztn soiba zam. Der Gorgonzola ist Part des Geheimrezeptes meiner Mama und somit nicht verhandelbar. Deshalb bestenfalls diskutierbar, wenn jemand meint, es besser zu können ...
Dann motsch ma des Hackfleisch zam und legns Wammerlnetz aus
Drauf kommen entkleidete Weißwiaschd
Do drauf da Obatzde
Dazua kimmt a boarischer Krautsalod.
Keine Ahnung was das allseits beschriebene bayrisch Kraut sein soll. Meine Ex aus der Dederä hatte auch diesen Sprachfehler und die völlige Fehleinschätzung zur Lage des Krautsalats. Da wird mitnichten was geraspelt oder roh gegessen. A Krautsalod werd genauso gmacht, wia do:
Aufgschnittn
A Wammerl dazua
Des Kraut ganz kurz blanchiert
In'd Schüssl neikippt
Und as Wammerl obrodn. Das darf ruhig ein bissl fetter sein weil das mit dem warmen Öl, Zwiebel und Kümmel übers Kraut kommt.
Des ganze nacha mit Essig, Öl, Soiz und Pfeffa obgschmeckt
So und ned andas schaut a boarischa Krautsalod aus
Dawei kriagt da Hund no sei Fleischi und i mei Suppn
Zur bestn Weißwuaschdtemperatur is dann a des Wahnsinnsgerät fertig
Leida is a wengal aufplatzt, is aba no ganga
An Guadn nach Franken zum Schosch nüba ....