• Liebe Gäste - Die genialen Galeriebilder in unseren Beiträgen oder Anhänge in voller Größe könnt Ihr sofort nach Eurer kostenlosen Registrierung sehen ! Die geht schnell und tut gar nicht weh... Top! Jetzt Registrieren ! Top!

A scheener Brodn aus der Kugl

Ursus

Kesselträger
BBQ Master
I wollt mol widder an scheen Brodn grilln. Mei Frauli hod letzs a Scheinshaxn mitbrocht die hod mi ongmocht:bigg Ich hob ka Rotisserie (und hob a ka Ahnung wie mer des schreibt) und an Drehspieß hob i a ned;)Drum hob i die Haxn eigschnitten gsolzn und pfeffert in die Kugl glegt und halt oft umdreht. Mei Hundl hod den Grill widder zuverlässig bewacht und noch gut drei Stundn wo die Haxn fertich. Die Schwartn wo resch, des Fleisch saftig. Hod prima funktioniert:sabr Und am Schluß a ganz a draurigs BildDSC_0219.JPG DSC_0223.JPG DSC_0224.JPG DSC_0240.JPG DSC_0233.JPG DSC_0246.JPG DSC_0247.JPG DSC_0248.JPG DSC_0249.JPG DSC_0251.JPG DSC_0252.JPG

:scar2 Jössasmaraundjosef !

Die Hoibe is umg'foin oba nix rausglaffa, oiso leer.

Aber die Stölz'n , mei Liaba . . . . :sabb

Des is amal a feschs Wadl. Zum neibeissen. :balla

Aber da August ist aus.......sehr nachlässig. :pros2

Da kann ich mich meinen Vorredner nur amschliesen und neidvoll sagen: Wenn ich wüsste wo du wohnst, würd ich warten bis s Hundi eingeschlafen ist und Dir die Haxe aus der Kugel klauen....
Schenes Ding

Das könnte Dir auch gefallen

Zurück
Oben Unten